דכאון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה כשבועיים אני מטופלת בזייבן הצלחתי להפסיק לגמריי לעשן לאחר שעישנתי בעבר 2.5 קופסאות הבעיה שלי שאני בתחושת דכאון מאחר שאינני נהנת מהאוכל מהקפה מחברת אנשים ובכלל אין לי ספק שהדכאון בא בעקבות ובגלל הפסקת העישון כי נמנעת ממני ההנאה. האם התופעה ידועה/מוכרת ואיך ניתן להתמודד עם התופעה? תודה.
.ג. שלום!! התופעה מוכרת ובד"כ חולפת תוך שבועות. העובדה שעישנת כ- 50 סיגריות ליום רק מגבירה את הקושי בגמילה אך הטיפול בזייבן אמור לקצר את התקופה ולהקל!! ממליץ להתמיד בנטילת הזייבן, ולשמור על הרגלי אכילה ופעילות סדירים!! בהצלחה המשך לעדכן נוה