פוחדת מחוסר שינה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר נווה, אני התחלתי היום לקחת זייבן. לאור כל ההדים שאני שומעת מסביב, הבעייה העיקרית בזמן נטילת התרופה היא חוסר שינה. כדי להערך מראש...האם מותר לקחת וואבן 10 מ"ג ? מהי התרופה המומלצת ביותר על ידך לבעיית חוסר השינה?
ליהי שלום!! אמנם נדודי שינה יכולים הופיע תחת טיפול בזייבן אך לא בכולם. במידת הצורך ניתן להעזר בואבן אך עדיף תרופה שינה קצרת-טווח כל זאת בתאום עם הרופא המטפל!! המשיכי לעדכן בהצלחה נוה
ד"ר נווה שלום, כפי שחשבתי שיקרה לי (וזו לא נבואה שמגשימה את עצמה) אכן מרגע שהתחלתי עם הזייבן, הפסקתי לישון. אתמול בערב לקחתי כדור שינה שרופאת המשפחה רשמה לי (בונזולאם, משהו כזה...המקבילה של בונדורמין תוצרת "טבע") וזה לא ממש עזר לי לישון. אני בהרגשה שהגוף מתפקד, אבל הראש מת לישון ולא מצליח... מה עושים?????? תודה על היענותך ליהי