זיבן וטינטון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נוטל זיבן כבר חודש ימים , כל יום מדליק סיגריה לוקח כמה שאיפות ורץ לצחצח שיניים , הורדתי את הכמות לכדור אחד בשל תופעות הלוואי . אני סובל מטנטון ושמתי לב שבזמן האחרון הטנטון התגבר האם יש קשר בין הזיבן לטינטון תודה מוטי
מה זה טינטון?
טינטון זה ציפצופים באוזניים , זה נשמע כמו צפצוף ארוך ומרגיז ודומה לרעש מרדיו . בד"כ מקבלים זאת מחשיפה לרעשים כמו : ירי , מכשירי קשר והאזנה , דיסקוטקים וכו'
מוטי שלום!! יתכן אך אין זה ודאי, מציע להיבדק ע"י רופא אא"ג תחילה נוה
למוטי שלום גם לי היה טינטון כשלקחתי את הזייבן מה שעשיתי הוא שבלילה הדלקתי מזגן על אויר בלבד כדי להקל על הצפצוף