השפעת הזייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום נוה!! שמי אבי בן 40 מעשן כקופסא עד קופסא וחצי במשך כ-20 שנה. התחלתי את הטיפול בטבליות הזייבן לפני כ- 8 ימים,אני רוצה לומר שיש להן השפעה טובה והצלחתי לרדת ל-6 סיגריות ביום(כמובן בשילוב של כוח רצון) אני רוצה לשאול מדוע איני מצליח לרדת יותר ,(ואני חושב המון על הסיגריה הבאה) האם יש צורך לחכות עוד מספר ימים או שצריך לבצע פעילות אחרת.
אבי שלום !! הינך מתקדם יפה!! קבע את יום הפסקת העישון לעוד 5 ימים, ניתן להמשיך ולהפחית בהדרגה סיגריה ליום. חשוב מהם המצבים בהם הינך מעשן ונסה להימנע מהם או לשנותם. המשך לעדכן בהצלחה נוה