תופעות לוואי ZYBAN
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, אני נוטלת ZYBAN מיזה 10 ימים, הפסקתי לעשן בקלות ואני מאוד מרוצה מהגמילה שלי, אין לי כל חשק לעשן. הבעיה: בימים האחרונים אני מרגישה לחץ בראש ובעיניים (נעשות מעט ורודות), קצת חוסר פיקוס בראייה ויובש בפה. האם אלה תופעות לואי נורמליות? האם עלי להוריד מינון לכדור אחד ביום במקום שניים? האם זה מסוכן (הלחץ בראש ובעיניים)? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
עדי שלום!! תופעות אלו יכלות להיות קשורות לתהליך הגמילה ולאו דוקא לכדור הזייבן. בכל מיקרה הן בד"כ חולפות לאחר ימים !! ממליץ להמשיך בנטילת כדור הזייבן למשך 7 שבועות לפחות. בהצלחה נוה