הפחתת כדור זיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נוטלת את הגלולות חודש ושבוע, הפסקתי לעשן לגמרי אחרי שבועיים, בימים האחרונים עברתי ליטול גלולה אחת ביום בלבד, היות שאני לא מרגישה בצורך ליטול את הגלולות פעמיים ביום, השאלה אם זה בסדר, והאם ניתן להמשיך את הגלולות עד אשר החפיסה השנייה תיגמר או לנסות להפסיק לגמרי, ואם מרגישים צורך לקחת לאחר הפסקה בת יום או יומיים. דרך אגב עישנתי כקופסת סיגריות ביום. תודה, לתשובתך אודה
לקריאה נוספת והעמקה
טובה יהושוע שלום!!! ההמלצות הן ליטול זייבן פעמייים בום למשך 7 שבועות לפחות. ממליץ להתמיד בכך ולאפשר לך להסתגל ולקבע את ההרגלים החדשים שרכשת. המשיכו לעדכן בהצלחה נוה