זיבן-יום מס' 1
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זהו, לקחתי את הכדור הראשון... החלתי לשתף אתכם במה שעובר עלי כל יום... אולי יותר בשבילי מאשר בשבילכם, כאשר אני יודעת שאצטרך לדווח בסוף היום.. אולי ארגיש יותר מחוייבות כלפי התהליך... מאחלת לעצמי הצלחה... ואשמח אם יצטרפו אלי כאלה שגם בתחילת התהליך כדי שנחזק אחד את השני.
כל הכבוד בהצלחה נוה
זה היום ה- 1 עם זיבן
שלום לך. ראשית אני מאחל לך הצלחה עם התחלת תהליך הגמילה. אני התחלתי להשתמש בזייבן לפני כחודש וחצי. ואני לא מעשן חודש ושבוע. להגיד לך שזה קל? לא זה לא קל. ויש רגעים שמאוד קשה לי. אבל אם האלטרנטיבה היא לחזור לעשן אז לא בא בחשבון. את צריכה לקחת בחשבון שלא יהיה קל. אבל אם תרצי באמת אני בטוח שתצליחי. בהצלחה אבי
wish me luck מעושנת... אנחנו יחד בסירת המתחילות
הי מעושנת תמשיכי לדווח בהצלחה עירית
הפסקתי לעשן.... הכדור הזה גאוני. מה שמיוחד בו גם שלא צריך כח רצון להפסיק לעשן