קשי נשימה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום אני בן 44 התחלתי לקחת זיבן ב- 11.1.04 לפי המינון (עשנתי כקופסא ביום) סבלתי מנדודי שינה שרק אח"כ הבנתי שהתעוררתי החוסר אויר נפיחות בגרון וכן בגוף לא עליתי המשקל אלא מין נפיחות לא ברורה מיד הפסקתי את הכדורים האם זו יכולה להיות אלרגיה לאחד מהחומרים שבתרופה? יש לציין כשאני רגיש לאופטלגין האם קיים קשר? כבר שלושה ימים שאני בלי הכדורים הנפיחות בגרון נעלמה מעט נדודי שינה ונפיחות בגוף פוחתת אשמח לתשובה מהירה
נתן שלום!! ממליץ להיבדק ע"י הרופא המטפל, ולנסות לקבוע מהו הגורם לנפיחות עליה אתה מדווח. באשר לתלונות על קשיי שינה מדובר קרוב לודאי בתופעת לואי של הזייבן. המשך לעדכן נוה