מינון כדורים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת זייבן מזה חמישה ימים ועדיין לא עברתי למינון של שני כדורים ביום האם אני יכולה להמשיך ולקחת רק כדור אחד ביום? הסיבה העיקרית שבגינה אני לא רוצה לעבור לשני כדורים הינה תופעות הלוואי, ביום השני היה לי מצב רוח ירוד, ואתמול היו לי סחרחורות, יש לציין שאני אכן מעשנת פחות ולרוב גם רק חצאי סיגריות, אך עדיין לא נגמלתי לחלוטין. תודה,
שני שלום!! המשיכי ליטול כדור אחד ליום ועדכני אותי על מצבך בעוד 5 ימים בהצלחה נוה
איך אני מפנה שאלות לרופא? משום מה שאלתי כבר המון ואני לא רואה את עצמי בפורום. המון תודה על העזרה
שלום, כיוון שלא חשתי בתופעות לוואי בשלושה ימים האחרונים החלטתי היום להעלות את המינון לשני כדורים. בבוקר החרזתי שהיום אני מפסיקה לעשן והחזקתי מעמד עד ארבע ואז סיגריה ראשונה, בערב עישנתי עוד שני חצאים והאמת היא שעכשיו אם לא הייתי מחזיקה את עצמי אולי הייתי מעשנת עוד פה ושם. למען האמת ירדתי מחצי חבילה ל 3-4 סיגריות ביום אבל נראה לי שזה יותר פסיכולוגי מהשפעת הכדור. מה עושים?