זייבן ורגישות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום אני שוקל להתחיל ליטול את התרופה הנ"ל (זייבן) הייתי רוצה לדעת אם אדם אשר רגיש ליוד פנימי וסובל ממצב דובין ג'ונסון (חוסר בבילרובין) יכול לקחת את התרופה כמו כו האם תופעות הלוואי יהיו חזקות במיוחד? תודה מראש רפי
רפי שלום!! עפ"י תאורך אין במצבים שאתה מתאר הוריית נגד לנטילת התרופה לגבי תופעות הלואי הצפויות מדובר בהשפעה אישית של כל אחד ואחד, למרות הרושם המתקבל מהפונים לאתר עדיין מרבית הנוטלים את התרופה אינם חווים תופעות יוצאות דופן ןמפסיקים לעשן בהצלחה תוך השלמת טיפול בן חודשיים כמומלץ. ממליץ לפנות לרופא המטפל לתאום התחלת טיפול בהצלחה אשמח אם תמשיך לעדכן!! נוה