לא מצליח לי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התחלתי לקחת את זייבן ב - 2.1... 4 ימים כדור אחד ואח"כ 2 כדורים ביום. אין לי שום תחושה של חוסר רצון לעשן. להיפך. אני מחכה ש"משהו" יקרה.. האם יש שינוי בתחושה של ה"דחף" לעשן בעקבות שימוש בזייבן? ואם כן, מתי זה קורה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום!! המשך ליטול את כדור הזייבן כמומלץ בד"כ תחושתץ הדחייה מהסיגריה אמורה להופיע תוך שבועיים מתחילת הטיפול במידה ולאחר שבועיים הינך מעשן גופך מוכן לגמילה מהעישון ועליך להתחיל להפחית את מינון הסיגריות בהדרגה עד להפסקת עישון מלאה שבוע עד שבועיים לאחר מכן. המשך לעדכן בהצלחה נוה