עשו משהו לאכיפת החוק
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מי שרוצה לעשות משהו לאכיפת החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים יכול להצטרף ל"פעילי בריאות" שהתחיל לפעול מאתמול בחיפה. לפרטים, לשכת הבריאות המחוזית חיפה 04-8632950. בקניונים, במסעדות, בחנויות וכיוצ"ב לא איכפת לאיש שכולם מעשנים מתחת לשלט "אסור לעשן", ואתם יכולים להשפיע, בלי מאמץ מיוחד. כשתצטרפו למחנה "פעילי בריאות" תצויידו בתעודה המפרטת את החוק ואת זכויותיכם לאכיפתו. בואו בהמוניכם.
בדיוק ,.... שהמעשנים המכורים שקשה להם להיגמל יתקפו את עצמם ???..
מצטערת, לא הבנתי איפה החוצפה ועל מה הכעס. אשמח לקבל הבהרה.