הפסקת עישון שיתוק פנים

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

05/01/2004 | 09:07 | מאת: שחר

הפסקתי לעשן (מעשן כבד 45 שנים) כתוצאה משיעול כבד, הצטברות נוזלים באוזן והצורך בניקוז שבוצע בבית חולים. אחרי 3-4 ימים קבלתי שיתוק עצב הפנים. הייתי מאשפז 5 ימים טיפולי אנטיביוטיקה וסטאוראוידים. המשך הנסיון להפסיק לעשן קשה עלי ביותר. האם לדחות פעילות הפסקת העישון ? האם יש המלצות ?

לקריאה נוספת והעמקה
05/01/2004 | 23:25 | מאת:

שחר שלום!! למרות הקושי ממליץ להתמיד בהפסקת העישון ולפנות לעזרה מיקצועית להשלמת הפרטים ממליץ לפנות לרופא המטפל נוה

07/01/2004 | 14:31 | מאת: דנה

הית י רוצה לדעת ממה בדיוק נגרם לך שיתוק בפנים באיזה דרגה אתה נמצא ומה אתה מרגיש בדיוק זה חשוב לי לדעת אשמח אם תוכל לתת קצת פרטים (בגלל מקרה דומה לבעלי אבל בנגוד אליך הוא לא עבר טיפול אוזניים תודה