"כאבי" בטן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם. לאחר 14 שנות עישון ו 2 קופסאות ביום,החלטתי להתחיל לקחת את עצמי בידיים ולנסות בכל כוחי להפסיק. ב 24 לדצמבר התחלתי לקחת זייבן (3 ימים כדור אחד ולאחר מכן 2 כדורים ביום). ב- 1.1.04 הפסקתי לעשן.. ומאתמול אני מרגיש סוג של כאב בטן. לא כאב רגיל..משהו שונה. כאילו שהגוף רוצה משהו שאני לא יכול לתת. האם מדובר בתופעה נורמלית? ד"א,בעקבות הפסקת העישון,הורדתי גם את כמות הקפה (איך אפשר קפה בלי סיגריה?)..שני ציפורים במכה :)
סער שלום!! קצת קשה רק עפ"י תאור של כאב בטן לעזור, האם יש בחילות, צרבות עצירות חום??? מציע לפנות לבדיקה של הרופא המטפל המשך לעדכן בהצלחה נוה