הצלחה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מעשנת כבדה כ - 30 שנים 2 חפיסות ליום. מיום חמישי האחרון התחלתי לקחת כדורי זיבן מידי יום הורדתי משמעותית את כמות הסגריות ומאתמול אינני מעשנת כלל שאלה: תופעות שמפריעות חוסר שינה, עצירות (למרות שאני מטופלת ב"אלורה") נא תגובתכם
לקריאה נוספת והעמקה
יונה שלום!! באשר לעצירות הקפידי על שתיית מים מספקת והעזרי בכלכלה מתאימה כגון פרות יבשים ומזונות עתירי סיבים. באשר לקושי השינה בד"כ זה תופעת לואי של הזייבן היכולה לחלוף בהמשך ובמידה וזה מאד מטריד ניתן להעזר בתרופות שינה למשך זמן קצר המשך הצלחה המשיכי לעדכן נוה