נדודי שינה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נוה שלום, כבר שבוע שאני סובלת מנדודי שינה ובקושי מתפקדת. גם עכשיו, העיניים שלי כבדות ואני לא בפוקוס. מבינה שזה קשור לזייבן. מה לעשות?? אני חושבת שאני מתייאשת ומפסיקה לקחת זייבן, פשוט לא יכולה יותר לסבול...
לקריאה נוספת והעמקה
אפרת שלום!! מציע לא להתייאש ולהתמיד אך עם שינויים קלים: 1. ניתן להעזר בכדור שינה עפ"י מרשם מהרופא המטפל לתקופה של כשבוע 2. לחילופין ניתן להפחית את מינון הזייבן למשך שבוע ןבהמשך לנסות להגביר את המינון בשנית או להמשיך בטיפול במינון זה תוך הפחתה הדרגתית של מינון הסיגריות עד להפסקה מלאה. אשמח את תמשיכי לדווח בהצלחה נוה