התחלת שימוש מחדש
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השתמשתי בזיבן במשך כחודש וחצי אבל לא באופן סדיר , ירדתי בכמות העישון מחוץ לבית מ-2 קופסאות ליום ל-3 קופסאות בשבוע (ישנם מעשנים נוספים בבית והסיגריות זמינות). מאחר וביליתי חופשה בבית במשך כשבוע חזרתי לעשן. האם ניתן לעשות הפסקה ולהתחיל מחדש את הטיפול ? מהו הזמן המירבי שניתן לצרוך זיבן (חודשים עד שלושה עפ"י הפירסום). תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אבי שלום!! בהחלט ניתן לחדש את הטיפול בזייבן אך ממליץ הפעם לעשות זאת בליווי מיקצועי כולל הדרכה לשינוי הרגלים. אשמח להמשיך ולעזור נוה
האם צריך לעשות הפסקה ? כמה זמן מותר לצרןך ZYBAN ?