בענייו פטרת הציפורניים

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות - תמיכה

08/02/2004 | 12:00 | מאת: גדי

שלום רופא עור רשם לי תכשיר לטיפול מקומי בפטרת הציפורניים. את התכשיר רוקחים רק בבית-מרקחת מסויים אחד שאליו הופניתי. שם התכשיר: (? funginail ( b13 להלן המרכיבים הכימיים שלו: Ethacridine Lactute 0.001% Acid Salicilic 2.5% Acid Enoic 4% 3% Acid Dracylic Fungicidin 0.02% Alcohol 70% Ad 100 התכשיר יחסית די יקר.מה מידת האפקטיביות שלו? בידיעה שתכשירים אחרים כמו אגיספור ודומיהם אפקטיביים כמעט כמו כוסות רוח למת... ?(יעילותם מועטה) האם תכשיר זה טוב יותר? הוא דומה ברכיביו לאגיספור ושאר התכשירים לטיפול מקומי? אני די מנוסה בכל התכשירים האלה. לא רוצה סתם להתחיל טיפול..(ברור שלי שהטיפול הכי טוב בעניין הזה הם כדורים לשימוש פנימי). למה את התכשיר עצמו רוקחים רק בבית-מרקחת מסויים? זה לא משהו מדעי? האם ערבבו כאן חומרים והתכשיר עצמו לא מיוצר באופן מסודר? האם בכלל לבית-מרקחת פרטי מותר כך לרקוח תרופות ? אודה לך על תשובתך הכנה בעניין. אגב,הרוקחת בבית-המרקחת אמרה לי שרק אצלם מוכנים להכין את התכשיר... לכן הופניתי אליהם... בברכה, נ.ב. מטבע הדברים,רופא העור שרשם לי את התכשיר גם אמר לי שהתכשיר טוב ויעיל..

לקריאה נוספת והעמקה
16/02/2004 | 22:03 | מאת:

שלום גדי. התכשיר לא דומה לתכשירים הקיימים בשוק. מכינים אותו בבית המרקחת הספציפי כי הם כנראה מחזיקים את כל חומרי ההכנה. עלותו גבוהה יחסית משום שתכשירים המוכנים באופן ספציפי על פי מרשם רופא יקרים יותר מאחיהם המוכנים בבתי חרושת. לבית מרקחת מותר לרקוח תכשיר על פי מרשם רופא, בתנאי שאין תכשיר זהה לו בשוק. לימור איזנבוד

16/02/2004 | 22:07 | מאת: גדי

שלום לימור, מה מידת האפקטיביות של התכשיר?? הוא טוב מאגיספור ודומייו?< שווה להתחיל לטפל או שזה כמו כוסות רוח למת בדיוק כמו שאר הטיפולים המקומיים..