נסיגת חניכיים

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות - תמיכה

04/02/2004 | 09:44 | מאת: נעמי

האם לקיחת כדורי ויטמין של סידן ציטראט בשילוב עם ויטמין D יכולה לעזור לנסיגת חניכיים או אולי להזיק (קראתי שויטמין זה עלול לגרום לבעיות בכליות?)

לקריאה נוספת והעמקה
07/02/2004 | 17:45 | מאת:

שלום נעמי התכשירים לא עוזרים לנסיגת חניכיים. גשי לרופא מומחה בבעיות חניכיים (פריודונט), שיאבחן הבעיה ויציע טיפול. כדאי מאד לטפל. חוסר טיפול עלול לגרום לאבדן השיניים. לימור איזנבוד

07/02/2004 | 21:48 | מאת: מג"ר בבאי דני - רוקח

בס"ד לנעמי שבוע טוב ! התוספים שהוצע לך לקחתם הם אולי מחזקי עצם ואבל בעיתך היא בנסיגה של החניכיים ( הרקמה העוטפת ) . יתכן מצב למשל של שיניים בריאות וחזקות ה"נושרות" עקב תחלואת חניכיים.(נסיגת חניכיים ). הטיפול הוא בדרך כלל ע"י רופא השיניים (כמו ניקוי אבן שן , השתלות של חומרים מחטאים בכיסים ). הינה קישורית למחלות חניכיים :- http://www.dentalinfo.co.il/metopalim/periodontics/perio_index.htm#מחלת%20חניכיים%20במבוגרים%20(%20Mild%20Periodontitis) בנוסף לעיצה ללכת לרופא השינים לטיפול הייתי ממליץ לך לקנות אם תוכלי להרשות לעצמך מכשיר מתיז מים( ווטר גט ) העושה מסאז לחניכיים + מברשת חשמלית בעוצמת סיבוב הכי גבוהה ( 40000 פעימות). התוסף היחיד שהוכח שעוזר לתחלואת חניכיים באופו מדעי הוא קיו-10 ! . ובמצ"ב קישורית בשפתו של דוד המלך... http://www.solgar.co.il/conditions/gumdisea.html לגבי ויטמין די יש המון מה לספר ... לדעתי האישית שמו כ"ויטמין" הוא שגוי .כמו כן אני מאמין שהוא לא היה צריך להסתובב כל כך חפשי ו"לא קשור" כתוסף מזון מאחר והוא יותר דומה במהותו להורמון( לא פחות! ) ולא לויטמין והוא אכן יכול לגרום לנזקים במינונים שמעל למינון המותר ( משתנה לפי גיל ) ובאופן גס ולא מדוייק כיוון שאני יודע את גילך אין לצרוך מעל ל 400 יחידות ביום. הרעלה שלו אכן יכולה לגרום לבעיות בכליה. מצ"ב אתר מוסמך מאוד מ צ ו י ן (= התלהבתי ) בו תוכלי למצוא את " כל מה שרצית לדעך על ויטמין די ..." ( ה כ ל ). http://www.cc.nih.gov/ccc/supplements/vitd.html#what ומאתר זה מה הסיכון של עודף ( 2 פסקאות אחרונות מהסוף ) http://www.cc.nih.gov/ccc/supplements/vitd.html#risk בברכה מג"ר בבאי דני - רוקח נ.ב. האמור לעייל איפורמציה בלבד ואין בו כדי להמליץ על טיפול או להמנע ממנו . יש להוועץ ברופא שלך נעמי כתב/ה: > > האם לקיחת כדורי ויטמין של סידן ציטראט בשילוב עם ויטמין D יכולה > לעזור לנסיגת חניכיים או אולי להזיק (קראתי שויטמין זה עלול לגרום > לבעיות בכליות?)