אורטיקריה כרונית כ- 9 שנים ללא פריחה כלל

דיון מתוך פורום  אורטיקריה - סרפדת, חרלת

19/06/2026 | 15:54 | מאת: אורטיקריה כרונית כ-9 שנים ללא פריחה בכלל

מה ניתן לעשות נגד סבל בלתי פוסק של גרד מטורף בכל הגוף ובעיקר בכל חלקי הפנים ובקרקפת. בילקסטין לא עוזר כלל. הבנתי שיש טיפול בזריקות. מה עלות כל זריקה? תודה מראש

היי יש טיפול ביולוגי ועוד אפשרויות טובות לטיפול בכל מקרה, שלא ממליצה להגיע ליעוץ מסודר במרפאה

מנהל פורום אורטיקריה - סרפדת, חרלת