אוטיקריה שנמשכת כבר 8 שבועות
דיון מתוך פורום אורטיקריה - סרפדת, חרלת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30 אובחנתי עם אוטיקריה עקב התקף של תחושת מחנק ופריחה קבלתי סטרואידים שבוע ושוחררתי לבית עם טלפסט . אני כבר 8 שבועות עם האוטיקריה כרגע ללא גרד בכלל וללא פריחה ספונטנית אלא רק במגע עם מקלחת חמה הפריחה מופיעה .אני לוקחת טלפסט רק לפי הצורך. השאלה שלי היא השבוע אני סובלת ממש בתחושת יובש בגרון וחושה של כמעט מחנק מיד לקחתי טלפסט והתחושה חלפה .האם תופעה זו קשורה ןאוטיקריה או לצנון כי אני גם הרבה סובלת לאחרונה מגודש באף. שאלה נוספת האם יש בדיקות שעלי לעשות כדי לבדוק כיצד ניתן לעזור לי? האם יש קשר להורמונים?תודה רבה.
אורטיקריה כרונית הנה מחלה עורית ולא אמורה לערב מערכות נוספות . כדאי להגיע לייעוץ אצל אימונולוג על מנת לוודא שזו האבחנה הנכונה