אורטיקריה עקב חיסין קורונה
דיון מתוך פורום אורטיקריה - סרפדת, חרלת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, חוסנתי בשני חיסוני קורונה בשנת 2021 ומאז החלה אצלי אורטיקריה, לקחת טלפטס 180 במשך חצי שנה, כדור ביום. לאחר מכאן המחלה נרגעה עד לרמה של כדור בודד אחד לשבועייים שלוש. לפני כ10 חודשים חליתי בקורונה ומאז המחלה חזרה שוב, אני נוטל כדור ביום וכאשר אני לוקח אץ הכדור הכל רגוע אם פיספתי כדור לאחר 36 שעות מהנטילה האחרונב מתחילים לצאת שוב נגעים מגרדים.. השאלה הם זה יעבור מתישהו? לפני החיסון לא היה לי כלום.
אורטיקריה כרונית יכולה להופיע בתגובה לטריגרים שונים בינהם גם מחלות זיהומיות מתח נפשי ועוד. בחלק מהאנשים זו מחלה חולפת, לא תמיד ניתן לדעת מראש .
(מספר מקשר)
ד"ר מעוז סגל רמית