סרפדת / אורטיקריה לילד בן שש
דיון מתוך פורום אורטיקריה - סרפדת, חרלת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 6, בריא ומעולם לא סבל משום סוג של אלרגיה. לאחרונה קיבל פריחה בגוף שנדדה ממקום למקום (הפריחה הלכה וחזרה במשך חודש והייתה ברמה מאוד קשה) והרופא אבחן כסרפדת ונתן הנחייה לתת לו דסלורטדין 5 מ״ל פעם ביום רצוף ולחזור לביקורת עוד שלושה חודשים. ויש לי שתי שאלות, 1. הוא הפנה גם לבדיקות דם, בין היתר לבדיקת ig-E total -הערך שיצא הוא 136 כשהטווח הוא עד 90, האם זה מעיד על משהו? ובכלל האם הבדיקה אמינה תחת השפעה של התרופה? ושאלה נוספת, התרופה השפיעה מיידית, כבר יום אחרי הפריחה נעלמה ומאז לא חזרה ב״ה, איך מתקדמים בעצם מפה, נגיד וחזרנו לביקורת עוד שלושה חודשים ועד אז הפריחה לא תחזור, האם הילד יצטרך לקבל את התרופה כל החיים? איך בעצם מפסיקים? תודה!
כן הבדיקה אמינה גם תחת טיפול, במידה והתפרחת תתלקח תחת אנטיהסטמינים ניתן לשקול טיפול ביולוגי