טיפול באורטיקריה כרונית
דיון מתוך פורום אורטיקריה - סרפדת, חרלת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סובלת מאורטיקריה כרונית קשה וחולת סכרת סוג 1. מטופלת ב 4 טלפסט,1 סינגולייר ומזה 6 חודשים מטופלת בזריקת זולייר 2 × 150 מג' ללא שום הטבה. לאחר שעברתי הרבה בדיקות דם ותרביות ללא ממצאים חיוביים, הומלץ לי לעבור לשימוש בציקלוספורין. מה הן ההשלכות של שימוש בתרופה זו על חיי היום יום. תודה
הטיפול בציקלוספורין הנו יעיל וגם יחסית בטוח אבל נדרש מעקב של בדיקות דם מדידות לחץ דם וכו - אנא קבלי הנחיות מהרופא המטפל שלך
(מספר מקשר)
ד"ר מעוז סגל רמית