כריתת השחלות והחצוצרות
דיון מתוך פורום סרטן השחלה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קיבלתי את התשובה שלך על מניעת סרטן השחלות. עדיין אני מודאגת, כיוון שאני מכירה יותר מדי נשים שחלו בסרטן הנ"ל וסבלו נורא ו...כבר לא בחיים. מדוע לא מומלצת כריתה מניעתית של השחלות והחצוצרות, אם אין כלל אפשרות לגילוי מוקדם? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
איני זוכר ספיציפית את שאלתך אבל באופן עקרוני ניתוח לכריתת השחלות והחצוצרות הוא אומנם הדרך היחידה למנוע סרטן שיש קושי רב באיבחון מוקדם שלו אבל הוא מומלץ רק לנשים שהן בסיכון יתר לעומת כלל אוכלוסית הנשים