CA- 125 גבוה מה זה אומר
דיון מתוך פורום סרטן השחלה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שנתיים היה לי ציסטה גדולה עם מבנה אקוגני ושלחו אותי לעשות מרקרים כולל CA- 125 שיצא תקין -21 לפני כמה שבועות עברתי ניתוח לכריתת תוספתן מודלק והיה כתוב על הגליון שחרור "ממצא מתאים לאנדומטריוזיס שטחי באגן הערכה תוך ניתוחית של רופאת נשים" ושלחו אותי לעשות את הבדיקה CA- 125 שיצא 98.5 האם זה חיובי ? האם אנדומטריוזיס יכול להתפתח באמצע החיים? או שזה סימן למשהו אחר? כמו כן כבר כמה שבועות שהמדדי דלקת שלי מאד גבוהים - בין 18K ל 25K ולא מוצאים את הסיבה הםם יש מצב שזה קשור??
לא כתבת בת כמה את ובאפן עקרוני כל עוד יש וסת יכול להיות אנדומטריוזיס. הסמן המוגבר וגם מדדי הדלקת יכולים להיות עדיין קשורים לדלקת של התוספתן אני מניח שאם תחזרי על ca125 עוד חודש זה ירד