מחזור לא מגיע.כאב בטן תחתונה.לחןצה
דיון מתוך פורום סרטן השחלה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב דוקטור אני בת 48. מחזור סדיר לראשונה מאחר בעשרה ימים, אין הריון. כאבי בטן תחתונה כעיקר מצד ימין מקרין לבטן התחתונה. כאבים קלים. יש לי תור לרופא נשים בעוד שבוע האם סובל דיחוי? האם ציסטות כואבות ומעכבות מחזור? האם זה יכול להיות מחלה מסוכנת.תודה.נעמי
זה בודאי לא מחלה מסוכנת ואופיני יותר בסוף שנות הארבעים. תיתכן גם ציסטה שלרב תעלם מעצמה. אם הכאבים משמעותיים מומלץ לפנות למיון נשים