סרטן שחלה סטןמה וחסימה
דיון מתוך פורום סרטן השחלה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב סרטן שחלה, סטומה מלפני חצי שנה בעקבות חסימת מעיים. אכלתי גזר ומיד החלו לי כאבי בטן הקאות שלשולים. בצילום בטן ראו פלסים יש לי סיכוי טוב שהחסימה תסדר? יש לציין שיוצא כרגיל צואה בסטומה. אני בטיפולי כימו עם הטבה משמעותית הדמייתית וסמן ca125
שלום שוב תודה על המענה הכאבים חלפו כולל הקאות הדבר היחיד שנותר זה שלשולים למרות שאני אוכלת תזונה של תפוחי אדמה, לחם וללא סיבים מדוע?