האם לכרות את השחלה
דיון מתוך פורום סרטן השחלה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 58 אשכנזית משני הצדדים .אחותי חלתה בסרטן שחלה בגיל 62 ונפטרה .עשו לה בדיקה של המוטציות השכיחות בגן BRCA והיא לא נמצאה נשאית .היא לא עשתה ריצוף מלא של הגן .מלבד אחותי אין עוד סרטנים במשפחה אבל אנחנו משני הצדדים ניצולי שואה .ביקרתי במרפאה אונקוגנטית וחושב על פי תוכנת ניבוי שיש לי 3.3 אחוז ללקות בסרטן שחלה רופא הנשים שלי חושב שעלי לכרות את השחלה .האם היא צודקת? תודה רבה
מכיון שסרטן שחלה קשה עד בלתי אפשרי לזיהוי מוקדם, מעל 3% סיכון לדעתי מצדיק ניתוח בגילך כאשר השחלות אינן מתפקדות