שאלות לגבי כניסה למחקר
דיון מתוך פורום סרטן השחלה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור אובחנתי עם serous papillary endometrial carcinoma מפושט ועברתי ניתוח .מוצע לי כרגע להשתתף במחקר DUO-E שכולל דורבלומאב ואולפריב . השאלה שלי האם יש נתונים מפאזה שניה לגבי יעילות של תוספת דורבלומאב לכימותרפיה בנשים שהם MMRD ?.האם העובדה שזה סוג היסטולוגי שלהבנתי יותר דומה לסרטן שחלה היא בעד כניסה למחקר?.האם העובדה שסוג זה יותר דומה לסרטן שחלה יש היגיון יותר לנסות אולפריב תודה רבה