סרטן שחלה. פט סיטי ופענוח בין דלקת לגרורות
דיון מתוך פורום סרטן השחלה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. בצעתי פט סיטי אשר אראה קליטה של FDG ובשל היותי חולת סרטן שחלה מן הסתם כתוב החמרה ופיזור בבדיקת שתן התגלה חיידק סטרפטוקקוסb לאחר שבוע ימים עם אוגמנטין מרקר ca125 ירד מ 400 ל 250 יכול להיות שפענוח ההחמרה היה שגוי ולמעשה דלקת שנראית בפט סיטי בהחמרה ? השאלה שלי בגדול אם בפט סיטי מבדילים ב 100% בין גרורות לבין דלקת
PET-CT לא מבחין תמיד בין גידול לדלקת והירידה בסמן CA-125 באמת לא עולה בקנה אחד עם תיאור של מחלה מתקדמת. מצד שני דלקת בשתן לא אמורה להראות קליטה נרחבת ב PET-CT רצוי לחזור על בדיקת הסמן