בדיקות רפואיות........
דיון מתוך פורום סרטן השחלה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אשה בת 47 ללא ילדים שעברה 6 טיפולי פוריות עם הזרקות לבטן וכדורים, בגילאים 40 עד 41, עם מחזור קבוע כל 25 יום, ללא היסטוריה משפחתית של סרטן. אחת לכמה זמן צריכה לעשות בדיקת פאפ? האם יותר מפעם ב3 שנים? ובדיקה וגינאלית ? ובדיקת שד ? תודה
טיפולי הפיריון שעברת ככל נדוע אינם גורם סיכון לסרטן לכן מומלץPAP אחת ל 3 שנים ככל אישה אחרת בשל ספק עליה קטנה בסיכון לסרטן שד מומלץ בדיקת כירורג שד כל שנה וממוגרפיה פעם בשנתיים