סרטן שחלות וטומקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השחלה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. סרטן שחלות קו שני. בסיום טיפןלים לפני חצי שנה פט סיטי היה תקין. מרקר עלה מ 12 ל 80 שוב פט סיטי ותקין. אונקולוגית השאירה בידיי הבחירה אם להתחיל טמופסיפן או להמתין לעקוב אחרי המרקר. מה דעתך?
לקריאה נוספת והעמקה
אם את מרגישה בטוב וכפי שכתבת פט סיטי תקין, נראה לי שטיפול בטמוקסיפן הוא בהחלט בחירה טובה
תודה על המענה. שאלה נוספת. היות והפט נעשה לפני מעל חודש. נניח ונש כבר גוש קיים בגוף ואני נוטלת את הכדורים טמוקסיפן, קיים סיכוי שהם יכולים להעלים גוש קיים?