בחילות בוקר

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - תמיכה

24/04/2002 | 19:17 | מאת: רחל

שלום רב. אני כבר המון זמן סובלת מבחילות בבוקר , כלומר אני קמה בבוקר ולא ממש מקיאה רק את הפעולה הזו של ההקאה, כאילו יש לי בחילה וזה לא נעים לי בכלל כמובן. אני מפחדת שיש לי איזשהו קלקול קיבה מתמשך, אך כשעשו לי צילומי רנטגן לגבי כך לא גילו דבר, אני מרגישה שאני יכולה לאכול ואכול הרבה וארוחה די שלמה ואחרי איזה שעה בערך אני מרגישה רעב ואם לא אוכל יש לי ממש תחושות של חולשה, אני עובדת כנציגת שירות לקוחות, ואם יש לי משמרות בבוקר אני מאוד סובלת בהן כי כל שיחה שנכנסת לי ואני עומדת לענות לה אני מרגישה שמגיעה אליי עוד הרגשה של בחילה בלי קיא, אני איכשהו הצלחתי לווסת את העניין עם תה חם כל בוקר, אבל יש לי איזושהי בעיה לשתות חלב ובמיוחד קפה, אני פשוט מרגישה לא טוב בבטן אחרי שאני שותה אותם, מין מערבולת כזו. נאמר לי ע"י חברה טובה שעובדת כנציגת שירות של קופ"ח, שעדיף לי לגשת לגסטרואורטולוג, השאלה היא מה הוא יכול למצוא שרופאים אחרים בצילומי רנטגן לא מצאו, ממתינה לתשובה בתודה רחל.

לקריאה נוספת והעמקה
24/04/2002 | 22:18 | מאת:

רחל שלום, קודם כל - אני לא יודעת אם זו אפשרות או לא - אבל תבדקי שאת לא בהריון. שנית - תופעה זו מוכרת לי אישית, ואצלי מצאתי שהסיבה היא שבבוקר קר לי. אני מתלבשת טוב יותר מיד כשאני קמה, או מכוונת את הטיימר של החימום להדלק קצת לפני שאני קמה - וזה נמנע. בנוסף - לא כדאי לשתות קפה אלא עדיף מיץ כלשהו - לא מתוק מדי, ולא ישר מהמקרר, ולכאול משהו קטן ויציב, כמו חתיכת לחם או טוסט עם ריבה. כל זה דברים שעובדים לגבי, ובכלל לא בטוח שיעבדו גם אצלך, כי אולי הסיבה היא אחרת - אבל אולי שווה לנסות. נסי לאכול ארוחות קטנות וצפופות יותר, ולא ארוחות כבדות, ולהשתדל להמנע ממזונות שמנים מדי, מטוגנים או חמוצים מדי. וכל מקרה לא יזיק לבצע בדיקות גסטרוסקופיה - אולי את סובלת מאיזו דלקת קלה בקיבה או בתריסריון, או מאולקוס התחלתי.

27/04/2002 | 19:03 | מאת: אתי

מנסיון אוכל לאמר לך שאני במשך שנה שלמה מתלוננת על אותה בעיה אלא שאצלי היא הייתה לאורך כל היום. וכן גם הרגשת שריפה בכל הגוף כשהבחילות מופיעות.. הלכתי לרופא שבדק אותי בבדיקה דרך הגרון בהרדמה. ואמר שאין לי כלום.. אולם אני לא ויתרתי והלכתי לרופא אחר שהגיע למסקנה שיש לי אולקוס ווירוס. ואני מטופלת בכדורי אנטביוטיקה