כל מיני סימפטומים מוזרים

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - תמיכה

01/04/2008 | 22:35 | מאת: מיכל

לרופאים שלום לפני מס שבועות התחלתי לסבול מכאבים בצד ימין של הבטן ולעיתים גם בצד ימין של הגב. עם הזמן התפתחה חולשה והתחלתי לשלשל מדי פעם (כל כמה ימים, לא משהו תכוף). המצב הזה, שבעיקר החולשה הנוראית שבו הפריעה לי עד מאוד, נמשך קרוב לשבועיים, ורק בימים האחרונים חזרו לי כוחותי, אך השלשול והכאבים בבטן נשארו. ואם לא די בכך, התחלתי לשים לב שבימים האחרונים תוקף אותי טעם מריר מאוד בפה/הרגשת יובש חזקה. באולטראסאונד של הבטן שהרופא נתן לי לעשות, לא נמצא דבר. האם לדעתכם יש מקום לבירור נוסף? מה זה יכול להיות??? (אני בת 27, לא לוקחת תרופות כלל, ואין לי מחלות נוספות ידועות)

02/04/2008 | 15:02 | מאת: ג

מיכל שלום! בפורום זה אין רופא, אבל יש בחורה מקסימה בשם ליהיא שיודעת המון. לגבי מה שאת עוברת - את לא אמורה לסבול כ"כ הרבה זמן. בטח שתחזרי לרופא. כדאי בתור התחלה לעשות כמה בדיקות כגון: תרבית צואה (אולי זה חיידק?), בדיקת שתן, בדיקות דם- במיוחד מדדי דלקת CRP, ESR, רמת ברזל ופריטין, ויטמין B12, ספירת דם.כנ"ל רמת סוכר ובלוטת התריס. אם הסימפטומים נמשכים עוד - כדאי לפנות עם הבדיקות הללו לרופא גסטרואנטרולוג שיתן את חוות דעתו. אבל שלב שלב. מקווה שהכל יחלוף כלא היה. תרגישי טוב.

04/04/2008 | 18:15 | מאת:

את יכולה להיות בטוחה שזאת התשובה הכי טובה :) באמת, אין לי מה להוסיף, אני חושבת שכך בדיוק עלייך לנהוג. לעשות בדיקות, שתקבלי אצל רופא המשפחה וללכת לגסטרו מומחה. אולטרסאונד בטן לא מספיק כאן. לפני שאת הולכת לרופא, תנסי לשים לב אם התופעות מתגברות אחרי אוכל או שתייה מסוימים, או בכלל - מה ההשפעה של אוכל - האם מקל או מקשה עליך? זה יכול לעזור לאבחנה של הרופא. הרבה בריאות