סינוסיטיס
דיון מתוך פורום שיאצו וטווינה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלי אני סובל מסינוסיטיס כבר כמה שנים. זה התחיל לאחר שהצתננתי כמה פעמים בתוך תקופה קצרה ומאז זה לא עוזב. האם טווינה או שיאצו יכולים לסייע לי?
שלום יניב טיפולי השיאצו והטווינא אכן יכולים לסייע בטיפול בסינוסיטיס וע"י טיפול הטווינא אפשר אפילו להיפתר מהגודש והכאב שאתה חש במהירות ויעילות. פתרון לשורש הבעיה אשר הוביל לסינוסיטיס על מנת שהמצב לא ישנה מצריך טיפול מעמיק יותר לאיזון המערכת אשר כרגע מייצרת כמות ליחה גדולה. תהליך זה איטי יותר, אך בהחלט אפשרי. צריך רק מעת סבלנות. רפואה שלמה אלי
הטיפול המשלים המיטבי לבעייתך הוא שילוב של אקופונקטורה , הומוטוקסיקולוגיה ושינוי תזונתי בשילוב תוסף .