מי מלח תרסיס ואינלציה מיי מלח - כליה אגנית דחוף בבקשה
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי המפרולוג אמר שהכליה פחות מתפקדת כי שלה ופרנכימה לא סדירה אך שהיא גדלה וזה אומר שהיא לא בכלל לא מתפקדת - השניה גדלה יותר האם שאמר להפחית מלח שה לא לשים בכלל באוכל? או מעט והאם מי מלח ואי לציה ותרסיסיפ מותר? כי אני נותנת לילדה חופשי הרבה מצוננת
לגבי הכליה שלא נראת תקינה נוכל לדעת בהמשך במיפוי כליות שקרוב לודואי הנפורלוג יפנה כשיהיה זמן מתאים כמה היא מתפקדת בפועל לגבי מי מלח לאינהלציה אין בעיה.