טיפול לתסמונת נפרוטית
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדה בת 9 ו10 חודש שלא מגיבה לטיפול בסטרואידים והומלץ לה לקבל תרופה בשם ריסוקאב רציתי לדעת האם יש ניסיון לתרופה בעולם
מניחה שמדובר במצב של חזרות מרובות של תסמונת נפרוטית וצורך במתן סטרואידים לפרקי זמן ארוכים ובמינון גבוה . לא מצב שאינה מגיבה כלל ז"א שהיא עדיין עם תסמונת נפרוטית מלאה. כי אז הגישה אחרת. באלו שמגיבים לסטרואידים אך תלויים במינונים גובהים או יש להם חזרות תכופות של תסמונת נפרוטית ניתן לתת ריטוקסימאב