כליות קטנות אצל בת שלי
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת שלי בת 4 וחצי , אחרי הבדקות התברר שהכליות שלה קטנות לגילה והיא לוקחת ביקרבונאת השאלה יש סיכוי שהכליות יגיעו לנורמה ויהיה שיפור בתפקוד?
התאור מאד כללי . מבינה שיש הפרעה כרונית- קובעה - בתפקוד הכליות והיא זקוקה לתוספת ביקרובנאט. משערת שנמצאת במעקב נפרולוגי צמוד . לפי מידת ההפרעה בתפקוד הכליתי ניתן לנבא במידה מסוימת את המשך ויציבות התפקוד של הכליות