הרחבה קלה באגן כליות
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב פרופסור, בסקירה מוקדמת יצא שיש הרחבה קלה באגן כליות - 2.1 ו3.4.. עשיתי בדיקת nipt של ויריפיי והתוצאה תקינה בבדיקת חלבון עוברי- סיכון סטטיסטי ללידה תינוק עם תסמונת דאון לפי גיל בלבד 1:560 וסיכון משוקלל לפי גיל ותוצאות 1:1800 ומשוקלל גיל ותוצאות בטריזומיה 18 -1:10000 האם זה תקין? אם עדיין בסקירה מאוחרת תישאר הרחבה האם מומלץ לעשות מי שפיר?
רצוי שתערכי יעוץ מסודר עם גנטיקאי אם את רוצה להבין יותר לעומק את תוצאות ה NIPT ועם נפרולוג רצוי עם תוצאות בדיקת הסקירה ואז להחליט על הצורך לבצע בדיקת מי שפיר