שאלה לגבי בתי בת 12
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בתי לפני שבועיים סבלה מתולעים וממש גירדה גם בפוטה ואז היה לה בתחתונים קצת דם חשבתי שזה מחזור אבל זה כנראה היה מהגירוד אתמול היא אמרה לי ששורף לה פיפי פעם אחד ואז לא שרף היום לקחתי אותה לבדיקת שתן סטיק יצא פלוס דם וחלבון והרופאה שלחה את הבדיקה לתרבית מה עוד זה יכול להיות ???
מהלך מוכר בו תולעים ממעבירות חידקים מפי טבעת קדימה לאוזר הפות ולכניס ה לשלפוחית התשן וככה נוצרת דלקת בשתן. משערת שקבלה גם טיפול אנטיביוטי
היי נשלח תרבית וקיבלה טיפול לפני שבועים לתולעים האים יכול להיות דלקת