דימום מהנרתיק ילדה לקראת גיל 8
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לילדה דימום מהנרתיק כ 4 ימים, בעיקר בשעות הערב. נשללה וסת בבדיקת אולטרסאונד. בדיקות דם תקינות. אין פגיעה או חבלה. עדיין לא חזרה תרבית. נתנו לה צפורל ליתר ביטחון. שוחררה ממיון אחרי כל הבדיקות. אשמח להכוונה לאיזה מומחה לפנות להמשך בדיקות.
משערת שהמיון היה אמור לתת המלצות מתאימות להמשך ברור ואם לאו בוכל מקרה לאור העדר סיום הדימום מומלץ לחזור בהקדם למיון. לחוד חשוב לבצע בדיקת שתן כללית + מיקרוסוקפיה כדי לברר אם הדימום אינו קשור לכליה או דרכי שתן. רצוי לחזור על אולרטאסואנד של כל הבטן וגם של האגן אבל הכי חשוב פנות למיון לאור הימשכו הדימום