רפלוקס בשתן דוצ דרגה 5
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, הילד שלי בן שנתיים וחצי נולד עם רפלוקס כלייתי דוצ דרגה 5( עבר דלקת אחת בכליות בגיל 9 חודשים ) בגלל שהמצב מאוד משתפר בבדיקות וללא אנטיביוטיקה וללא דלקות כמעט שנתיים,תפקוד כליות תקין בבדיקות דם, הוחלט להמשיך במעקב ללא ניתוח. לפני שבועיים גמלנו אותו מחיתולים והלך מצוין ללא התאפקויות. השאלה שלי היא כל כמה שעות כדאי שירוקן שתן? אם עושה כל שלוש-ארבע שעות בכמות טובה זה תקין? מפחדת שיאגור הרבה זמן וייצר דלקות.
אני ממליצה לקחת להתרוקן כל שעתים ולהשגיח שיתרוקן כפול כדי שהשארית תהיה מינימלית ולוודא שלא נשארת טיפה בתחתונים