תשובת מיפוי כליות -
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לביתי בת 11 וחצי גילנו דלקת בשתן. הרופא המליצה( עקב דלקות חוזרות בהיותה בת 4-6 ) אורולוג שהמליץ על מיפוי ובדיקת ריפלוקוס. בצענו את המיפוי והתוצאות 50% ימינית 50% שמאלית שבשתיהן נראית פגמים קורטיקליים וייתכן צלקות.מה זה אומר?
ממליצה לפנות לנפרולוג ילדים לקבלת הסבר ורצוי להשלים קודם לכן בדיקת דם לתפקודי כליה וגם בדיקת לחץ דם וגם בדיקת שתן לכללית כולל יחס חלבון/ קראטינין אלבומין /קראטינין
קבעתי תור אבל עד אז זה מצב מסוכן.? איפה ניתן לקרוא על זה?
כאמור צריך לקבל את ההסברים מול התוצאות הסופיות של הבדיקות ע,י נפרולוג ילדים והוספתי מה שנחוץ להערכה כוללת