ציסטה בכליה של העובק
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בסקירה מאוחרת נצפתה ציסטה בודדת בכליה בגודל 4 ממ ללא שינוי במרקם הכליה. הופננו לנפרולוג ילדים, יעוץ גנטי וסקירה מכוונת כליה. האם כדאי לפנות קודם לנפרולוג ילדים או קודם לסקירה מכוונת? תודה רבה בנוסף האם כדאי שנבצע גם אולטרסאונד כליות?
כדאי לבצע קודם סקירה מכוונת מעמיקה בידיים טובות ובמכשיר מצוין ובנוסף שני ההורים רצוי שיבצעו אולרטאסאונד כליות דרך רופא המשפחה יקבלו הפניה. אם ההורים הרבה יורת צעירים מגיל 40 שנים לשקול לבקש כם אולרטאסאונד של סבא וסבתא