פענוח אולטרסאונד כליות - תינוק בן שבועיים
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי דוקטור ערב טוב וסופשבוע נעים מתנצל על השעה, התינוק שלנו נולד עם כליה אחת וביצענו לו אולטרסאונד לקראת תור עם נפרולוגיה ילדים. בתוצאות. שקיבלנו עכשיו מצוין שכליה ימין (התקינה) במנח וגודל תקינים , עם פרנכימה היפרטרופית. האם יש לנו מה להיות מודאגים ? כל הנושא נורא הדאיג אותנו ופתאום קיבלנו את התוצאות. אעריך מאוד את עזרתך בהרגעת הורים צעירים
אם הציטוט נכון ומדובר בממצא של פראנכימה היפרטרופית הרי שהמשמעות היא שמדובר בכליה שמראה פיצוי וזה דבר מצוין