סינוסיטיס - תוצאת CT
דיון מתוך פורום אף אוזן גרון - סינוסים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 38, סובל מסינוסיטיס מספר פעמים בשנה. מומחה אא"ג שלח אותי ל CT. מה אומרת התוצאה? מומלץ לנתח או להמשיך רק עם תרסיסים? ממצאים: קיימת סטייה של מחיצת האף לצד ימין. עיבוי רירית אטמואידלי. הסינוסים הפרונטליים תקינים. הסינוסים הספנואידליים תקינים. עיבוי רירית פוליפואידי מקסילרי עם חסימת ה-OMC. קונכות האף מעובות והודגמה היצרות אפית קשה. סיכום: פוליפוזיס. היצרות אפית. סטייה של מחיצת האף לימין. עיבוי קונכות האף.
שלום, אתה סובל מסינוסיטיס מספר פעמים בשנה. מומחה אא"ג שלח ל CT. ממצאים: קיימת סטייה של מחיצת האף לצד ימין. עיבוי רירית אטמואידלי. הסינוסים הפרונטליים תקינים. הסינוסים הספנואידליים תקינים. עיבוי רירית פוליפואידי מקסילרי עם חסימת ה-OMC. קונכות האף מעובות והודגמה היצרות אפית קשה. סיכום: פוליפוזיס. היצרות אפית. סטייה של מחיצת האף לימין. עיבוי קונכות האף. ההחלטה לגבי ניתוח תלויה בתלונות שלך, בממצאים בבדיקת אף ובCT יש מספר ממצאים בCT אך תחילה מנסים טפול שמרני. אם כל הטיפלים נכשלו ובבדיקה יש ממצאים מתאימים שוקלים ניתוח. בברכה