חסרה לי גלולה בחבילה
דיון מתוך פורום התבגרות מינית - נערות ומתבגרות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני משתמשת בגלולות חברת פליים אני כבר בחפיסה השלישית שלי וחסרה לי גלולה אחת בסוף ונשאר לי 7 גלולות וה8 חסרה לי , ואין תור השבוע אצל הגינקולוגית ואין לי עוד מרשם .. הגלולה האחרונה משמעותית ? אפשר לוותר עליה? זה יפגע באחוזי הצלחה של הגלולה ? וחשוב לציין שהחבילה עם 21 גלולות לא 28 ! בבקשה תענו מהר ותודה מראש !!
הי אנונימית, אל דאגה! לא משנה בכלל אם את לוקחת 21 או 20 ימים גלולות. מה שחשוב על מנת שתשמר היעילות הוא שההפסקה תהיה 7 ימים ולא יותר. סיימי את החפישה "המקוצרת" שלך עם 20 הכדורים, תעשי הפסקה של 7 ימים, ביום ה 8 תתחילי חפישה חדשה, כך תהיהי מוגנת באופן מלא לארך כל התקופה.