רירית רחם שלא נושרת. מה אעשה???
דיון מתוך פורום התבגרות מינית - נערות ומתבגרות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רירית הרחם שלי 6 מ"מ - ותמיד מהחוסר אסטרוגן רירית הרחם הייתה לא מעל 2 ממ. לפני חודש רירית רחם 6 ממ וזקיק 10 ממ - עבר חודש ולא קיבלתי מחזור אני דואגת מאוד מסרטן רירית הרחם אני פוחדת מה אעשה? האם לוקח מעל חודש לזקיק 10 ממ לגדול לביוץ? רירית הרחם שלי לפני חודש הייתה 6 ממ - אני פוחדת שעכשיו היא מתעבה בלי הפסקה מה אעשה במצבי? איך אפשר לגרום לרירית הרחם לנשור לבדה?לא הבנתי 6 ממ רירית רחם וזקיק 10 ממ - זה אומר שהזקיק לא גדל? איך אפשר לגרום לרירית הרחם לנשור??? אמנוריאה היפותלמית - תמיד ב us הרירית רחם הייתה פחות מ 2 ממ בגלל חוסר אסטרוגן מהאמנוריאה היפותלמית. ועכשיו הרירית 6 מ"מ בלי אסטרוג'ל. האם כדי שיופיע דימום גמילה עלי לקחת 10 ימים דופסטון? האם הרירית לא תנשור לבדה? היא התעבתה 6 ממ בלי אסטרוג'ל . איך הרירית תנשור בכלל?
היי דנה, רירית 6 ממ אינה נחשבת מעובה מדי אולם במידה ואת לא מקבלת מחזורים באופן סדיר (לאל אמצעי מניעה) מומלץ לגרום לנשירת הרירית מדי 3 חודשים- ואז ישנה המלצה לפרוגסטרון למשך 10 ימים מדי שלושה חודשים. בכל מקרה ממליצה לפנות לרופא מטפל שלך על מנת לקבל הסברים נוספים בהצלחה