אין דימום לאחר דופסטון - האם בגלל רירית רחם דקה???
דיון מתוך פורום התבגרות מינית - נערות ומתבגרות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לקחתי 10 מ"ג דופסטון פעם 1 ביום בלילה - ועבר שבועיים ולא הופיע דימום! מה הסיבה שלא הופיע דימום לאחר דופסטןן? בus יצא: סריקת אגן רחם קדמי בגודל 30×23×29 מ"מ רירית רחם סדירה בעובי 2.4 מ"מ שחלה ימין בגודל 17×26 מ"מ AFC=6 שחלה שמאל בגודל 19×27 Afc= 5 ללא נוזל בגודלס מה זה אומר האולטראסאונד?
היי דנה, קשה לומר בלי קונטקסט. ממליצה להצייעץ עם הרופא שעוקב אחרייך. כאשר אין דימום בסיום טיפול בדוםסטוו, הדבר יכול להעיד על מחסור באסטרוגן.